KUNDESERVICE
Hvordan kan vi hjelpe deg i dag?
FAQ
Vi har hele 30 dagers åpent kjøp.
Merkelappene må fortsatt være festet til produktet. Kvittering må fremvises.
Gaver byttes ved å fremvise byttelapp.
Du kan bytte, returnere og reklamere varer bestilt på veromodaoslo.no i våre butikker.
Oversikt over våre Vero Moda butikker finner du her. Ta med kvitteringen som du har fått tilsendt på mail. Valgte du faktura som betalingsmåte på ditt kjøp vil du bli kontaktet av Klarna for din tilbakebetaling.
Dessverre. Når bestillingen din er plassert og importert i vårt system har vi dessverre ingen mulighet til å gjøre endringer. Du kan imidlertid alltid returnere bestillingen. Se mer informasjon her.
Ønsker du å bytte til en annen størrelse eller til et annet produkt kan du gjøre dette gratis i en av våre fysiske Vero Moda butikker i Norge. Du finner din nærmete butikk her. Husk at du må ha med kvitteringen du mottok på e-post.
Vi har dessverre ikke en byttefunksjon ved retur til vårt nettbutikklager. Alternativet vil være å returnere produktet som normalt til vårt nettbutikklager, for så å legge inn en ny bestilling i riktig størrelse/farge. Merk at en retur tilbake til vårt nettbutikklager koster kroner 89NOK.
Merkelappene må fortsatt være festet til produktet.
Når ordren din er sendt, blir du belastet beløpet for varene som er sendt. Hvis det eventuelt skulle være et produkt som er utsolgt, vil du ikke bli belastet for det. Når varene er sendt til levering, sendes en leveringsbekreftelse via e-post. I leveringsbekreftelsen vil det fremgå om en vare er fjernet fra ordren på grunn av balansefeil. Derfor anbefaler vi deg i første omgang å se etter i leveringsbekreftelsen. Hvis det mangler et produkt som det står i leveringsbekreftelsen skal være med i bestillingen din, ta kontakt med kundeservice.
Iblant kan det hende at lagerbeholdningen ikke stemte for produktet du mangler, da du la inn bestillingen. Vi gjør ingen restlevering av produkter og varene vil derfor ikke bli levert i etterkant. I forbindelse med at ordren din forlot lageret vårt, ble du belastet kun det beløpet for de produktene som faktisk ble sendt. Hvis et produkt har rukket å bli utsolgt, vil du få beskjed om det i leveringsbekreftelsen. Hvis du likevel er belastet for varer du ikke har fått, ber vi deg kontakte vår kundeservice på veromodaoslo_kundeservice@bestseller.com
Ja, det er mulig å returnere salgsvarer handlet i nettbutikken i en av våre fysiske butikker.
Ved retur i butikk må du vise kvitteringen mottatt på e-post. Alle merkelapper må være festet til produktet. Du er ansvarlig for eventuell nedsatt verdi av produktet, hvis det kan bevises at produktet er håndtert uforsvarlig
Vi har 30 dagers åpent kjøp, og dette gjelder også for produkter handlet på salg i nettbutikken.
Vi sender med PostNord MyPack Collect. Bestillingen vil bli sendt til ditt nærmeste PostNord-utleveringssted med utgangspunkt i ditt postnummer.
Nei dessverre, vår nettbutikk sender kun til adresser i Norge.
Dessverre kan vi ikke foreta noen endringer i bestillinger som allerede er utført. Dette omfatter endringer av leveringsmetoder og betalingsalternativer.
Dersom du har lagt inn en bestilling på en vare som er på forhåndsbestilling innebærer det at du har bestilt varen eksklusivt før den har ankommet vårt lager. Forventet leveringstid til vårt lager er alltid presentert i produktets beskrivelse. Lageret sender bestillingen til deg så snart den har ankommet. Dersom du har bestilt flere varer i samme bestilling vil hele bestillingen sendes samlet når de forhåndsbestilte varen har ankommet vårt lager.
Ved kjøp under 800kr påløper en fraktkostnad på 59kr.
Ja, når bestillingen er sendt vil du motta en sporingskode via e-post som lar deg spore din bestilling.
Leveringtiden vil variere avhenging av leveringsdestinasjonen din. Normalt tar det mellom 3-7 virkedager for bestillinger å bli levert.
Vi beklager eventuelle feil eller mangler på våre produkter. Vennligst ta kontakt med kundeservice så snart som mulig med detaljer om problemet.
Dessverre kan vi ikke garantere kansellering av bestillinger etter at de er behandlet. Vennligst kontakt kundeservice så snart som mulig hvis du trenger å kansellere en bestilling, og vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.